Licealiści w Warszawie
Dodane przez Administrator dnia Czerwiec 23 2022 08:39:27
Album foto

8 czerwca 2022 r. klasy I B i II D wraz z wychowawczyniami ...

Czytaj więcej...

Rozszerzona zawartość newsa

8 czerwca 2022 r. klasy I B i II D wraz z wychowawczyniami - panią Urszulą Zacharą, panią Ewą Żuk i panią wicedyrektor Mariolą Hajduk po wczesnej pobudce, wyjechały na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Pierwszego dnia zobaczyliśmy Wilanów, zwiedziliśmy pałac i park z zewnątrz, Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego oraz Panteon Wielkich Polaków. Po intensywnym, ale przyjemnym popołudniu udaliśmy się do hotelu, w którym po obiadokolacji mieliśmy czas na integrację i odpoczynek. Drugiego dnia z samego rana udaliśmy się pod PGE Stadion Narodowy, następnie do Centrum Nauki Kopernika, w którym mogliśmy zobaczyć wiele ciekawych wystaw oraz przeprowadziliśmy kilka niezwykłych doświadczeń. Po naukowych zmaganiach przyszedł czas na przyjemności, czyli wizyta w Złotych Tarasach oraz pamiątkowe zdjęcia pod Pałacem Kultury i Nauki. Wieczorem, podobnie jak poprzedniego dnia, czas spędziliśmy na integracji w grupach.
Ostatniego dnia naszej wycieczki zobaczyliśmy Starówkę wraz z Kolumną Zygmunta III Wazy, Zamek Królewski. Udaliśmy się także pod Pomnik Małego Powstańca i Grób Nieznanego Żołnierza, gdzie mogliśmy być świadkiem zmiany warty. Pani przewodnik, która niesamowicie nas zachwyciła i pokazała uroki Warszawy, zabrała nas także do jednego z najdroższych hoteli w Warszawie - Hotelu Bristol. W ten sposób zakończyliśmy zwiedzanie stolicy. W drodze powrotnej do domu, na trasie zatrzymaliśmy się jeszcze na obiad. Wycieczkę i świetnie spędzony czas w Warszawie z pewnością będziemy wspominać jeszcze przez długie lata, a do domu wróciliśmy usatysfakcjonowani i z uśmiechami na twarzach.