Przedsmak wakacji – karkonoska przygoda 2c i 2a
Dodane przez Administrator dnia Czerwiec 30 2014 10:59:04

Uczniowie klas 2c i 2a mieli okazję poczuć wakacje (a przynajmniej ich przedsmak) nieco wcześniej niż reszta ich licealnych kolegów. 23 czerwca 2014 r. klasy wybrały się na trzydniową wycieczkę do Karpacza. Towarzyszyli nam oczywiście organizatorzy i opiekunowie całej wyprawy: pan Bogusław Wołyniec wraz z panią Anetą Osadnik.

Czytaj więcej...

Rozszerzona zawartość newsa

Chęć przygody już pierwszego dnia zaprowadziła nas (szlakiem od strony południowych sąsiadów) na najwyższy szczyt Sudetów. Jeszcze przed dotarciem do pensjonatu zdobyliśmy karkonoski szczyt – Śnieżkę. Po pochłonięciu tak rozległego krajobrazu, jaki zapewniło 1602 metrów n.p.m. opuściliśmy Królową Karkonoszy, schodząc szlakiem biegnącym przez teren Karkonoskiego Parku Narodowego. U podnóża oczekiwał autobus, który już ostatecznie odstawił nas pod drzwi ¯ółtego Dworku, gdzie mogliśmy się spokojnie zakwaterować i odpocząć po wyczerpującym dniu.

Drugiego dnia z samego rana autokarem wyruszyliśmy na usytuowany nieopodal Jeleniej Góry na szczycie wzniesienia Zamek Chojnik. £agodne podejście na wysokość 627 metrów n.p.m. nikomu nie sprawiło trudności. Z najwyższych wież zwiedzanych przez nas ruin zamczyska mieliśmy okazję podziwiać piękne widoki.

Czas wolny, którego każdy z nas miał pod dostatkiem, spędzaliśmy według własnych upodobań. Chętni odwiedzali Park Wodny Tropikana w Hotelu Gołębiewski, wybierali się na letni tor saneczkowy bądź korzystali z innych, licznych atrakcji Karpacza. Nie zabrakło również wspólnego, wieczornego ogniska, wieńczącego wycieczkę.